Współpraca i cennik

Trenuj ciężko, jedz dobrze, regeneruj się szybciej i osiągaj więcej!

sportowcy

Jak działam?

Jak wygląda współpraca z dietetykiem?

Krok 1
Umawiamy konsultację

Wysyłasz wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub SMS/WhatsApp pod numer 508023730, w której opisujesz swoją sytuację, cele i preferowaną formę współpracy. Umawiamy się na konsultację wstępną, dostarczam dane do opłacenia uzgodnionej formy współpracy. 

Krok 2
Opłacasz wybraną formę współpracy

Na podany rachunek opłacasz uzgodnioną formę współpracy. Ze względu na liczne nadużycia, konsultacja wstępna musi zostać poprzedzona przelewem. 

Krok 3
Konsultacja wstępna - wywiad

W ustalonym terminie kontaktujemy się za pomocą Skype, Zoom lub telefonicznie - jak Tobie wygodniej. 

Zbieram informację niezbędne do utworzenia strategii i planu żywieniowego, które pomogą osiągnąć Twój cel. To jest:
*aktualne doświadczenie z jedzeniem, preferencje żywieniowe (co lubisz, czego nie lubisz i nie chcesz jeść),
*możliwości czasowe,
*umiejętności kulinarne,
*rozkładu treningów, itd.

Krok 4
Otrzymujesz plan żywieniowy

W okresie do 5 dniu roboczych otrzymujesz 7dniowy, zbilansowany pod kątek witamin i składników mineralnych jadłospis z przepisami i listą zakupów.
Wybrane dni z jadłospisu możesz sobie powtarzać według własnego uznania. 

Krok 5
Konsultacje kontrolne

Podczas konsultacji kontrolnych (Skype, Zoom, telefonicznie), które ustalamy indywidualnie, sprawdzamy jak realizujesz wyznaczony plan, jego efekty, twoje obiekcje i odczucia, na podstawie których optymalizujemy plan do Twoich nowych potrzeb. Odpowiednio wprowadzamy poprawki* w diecie lub zmieniając strategię.

  • - poprawki obejmują zmiany wartości energetycznej i makroskładników oraz wymianę do 3 dań. Wymiana większej ilości dań w jadłospisie wymaga opłacenia nowego jadłospisu (nie dotyczy prowadzenia PREMIUM). 

Najczęściej zadawane pytania

Twoja pierwsza konsultacja obejmie pełną ocenę stanu zdrowia, sesji treningowych i dotychczasowego żywienia. Zdecydujemy o naszych nadrzędnych celach dotyczących poprawy wydolności, regeneracji i Twoich priorytetów.
Wstępna konsultacja to również czas, w którym zbieramy wszystkie dane i informacje wymagane do stworzenia planu żywieniowego i suplementacji. Muszę wiedzieć jakie dania i produkty lubisz, a jakich nie lubisz lub nie możesz spożywać. Czy masz chęci i możliwość zabawy w kuchni czy raczej nie bardzo. Istotne są także Twoje zdolności kulinarne.

Podczas wizyt kontrolnych omówimy, jak realizujesz swój plan i jakie przyniósł on efekty. W razie potrzeby dalej będziemy optymalizować plan do Twoich nowych potrzeb. W ramach konsultacji odpowiednio dostosowuję wartość energetyczną, makroskładniki i mogę wymienić do 3 dań. Zmiana większej ilości posiłków wymaga wykupienia nowego jadłospisu.
Konsultacje kontrolne są również okazją do edukacji żywieniowej, dzięki czemu dokładnie wiesz, dlaczego wprowadzane są zmiany w Twojej diecie. Gwarantuje to, że po naszej współpracy, możesz śmiało podejmować samodzielne decyzje dotyczące diety i ogólnego odżywiania.

W ramach konsultacji odpowiadam także na wszystkie Twoje pytania związane ze zdrowiem, żywieniem i suplementacją. W przypadku gdybym nie znał odpowiedzi, zobowiązuje się do zapoznania z aktualna wiedzą i dosłaniem wyczerpującej odpowiedzi na pytanie.

Każdy jest nieco inny, jeśli chodzi o częstotliwość konsultacji z dietetykiem. Zazwyczaj dwa tygodnie jest okresem, który sprawdza się najlepiej dla większości osób. Chociaż często zdarzają się osoby, które wymagają dodatkowego wsparcia i kontroli, meldując się co tydzień.  Są też osoby, które są dość niezależne i meldują się co miesiąc.

W głównej mierze częstotliwość konsultacji zależy od celu i terminu realizacji, który wymusza wprowadzanie korekt w diecie.

  1. Twój indywidualny i zbilansowany pod względem witamin i składników mineralnych plan żywieniowy rozpisany na 7 dni. Możesz go powtarzać w nieskończoność z dnia na dzień, na przemian lub możesz cały tydzień lub kilka dni bazować na rozpisce z wybranego dnia według Twojego gustu.
    2. Przepisy do każdego dania
    3. Zalecenia co do suplementacji
    4. Listę na zakupy na cały tydzień
    5. Arkusz kalkulacyjny z prostym dziennikiem sportowca
    6. Materiały pomocne w utrzymaniu prawidłowego snu i nawodnienia.

To, jak ściśle przestrzegasz planu posiłków, będzie decydować o Twoich celach i ram czasowych, w których je osiągniesz. Z doświadczenie jednak wiem, że większość osób zgłasza się do dietetyka zbyt późno. Dlatego ważny jest wywiad, który ma na celu stworzyć dietę jak najbardziej dopasowaną do Ciebie, byś to nie Ty musiał/-a dopasowywać się do diety.

Cennik

PROMOCJA
Konsultacje

100/jednorazowo

  • Konsultacja wstępna lub kontrolna
  • Bez włączania stopera
  • Wszystkie Twoje wątpliwości muszą być rozwiane
Plan żywieniowy

150/jednorazowo

  • 7-dniowy, zbilansowany jadłospis
  • Lista zakupów
  • Przepisy do każdego dania

PAKIETY

Bo razem możemy osiągnąć więcej! Wymaga to jednak często więcej czasu i strategicznego działania.

Brązowy

349/jednorazowo

  • Konsultacja wstępna
  • 7-dniowy jadłospis
  • Zalecenia
  • 2 konsultacje kontrolne
  • Oszczędzasz 91 zł
  • Stały kontakt
częsty wybór
Srebrny

499/jednorazowo

  • Konsultacja wstępna
  • 7-dniowy jadłospis
  • Zalecenia
  • 4 konsultacje kontrolne
  • Oszczędzasz 151 zł
  • Stały kontakt
Złoty

599/jednorazowo

  • Konsultacja wstępna
  • 7-dniowy jadłospis
  • Zalecenia
  • 6 konsultacji kontrolnych
  • Oszczędzasz 251 zł
  • Stały kontakt

Prowadzenie PREMIUM

Przygotowywanie do zawodów i współpraca dla wymagających oraz poważnie podchodzących do sportu.

5 tygodni

699/jednorazowo

  • Konsultacja wstępna
  • 7-dniowy jadłospis
  • Konsultacje cotygodniowe
  • Stały kontakt
  • Korekty na bieżąco
10 tygodni

1299/jednorazowo

  • Konsultacja wstępna
  • 7-dniowy jadłospis
  • Konsultacje cotygodniowe
  • Stały kontakt
  • Korekty na bieżąco

Opinie

Pochodzące od osób najdłużej ze mną współpracujących. Polecam je obserwować 😉

Co mnie wyróżnia? Dlaczego możesz mi zaufać?

  • Wykształcenie

    Wykształcenie

    Chociaż aktualnie aby zostać dietetykiem nie są wymagane studia i wystarczy pierwsze lepsze szkolenie, sam ukończyłem 3 letnie studia licencjackie i 2 letnie studia magisterskie. 

  • Wiedza

    Wiedza

    Jestem na bieżąco z literaturą naukową, brałem udział w licznych szkoleniach i konferencjach.. Zarówno Polskich jak i zagranicznych, z udziałem czołowych badaczy.

  • Elastyczność

    Elastyczność

    Zdrowa dieta w ostatnim czasie przeobraziła się wręcz w chorobę, jaką jest ortoreksja. Wyznaję zasadę 80/20, gdzie można sobie pozwolić na regularne spożycie "produktów rekreacyjnych".

  • Indywidualizacja

    Indywidualizacja

    Wyznaję ideę, że dieta musi być dopasowana do klienta. Nie może być tak, aby to klient nadmiernie  dostosowywał się do diety. Dieta, która nie działa, to ta która nie jest przestrzegana.